Yerinde Kalite metodu, sıfır hatayla üretim yapmayı amaçlar. Hataları yerinde izler ve yerinde önler. Yerinde kalite ile her çalışan kendinin kontrolörü olma fikrini sahiplenir.

Proses kontrol ve oto kontrol güçlenir. Kalitenin adetten önce geldiğini tüm çalışanlar bilir ve bir kalitesizlik durumuna çözüm aramak için üretimi durdurmaktan çekinmez.

Çalışanlar Poke Yoke ya da Jidoka gibi prosesi hatalardan yalıtan araçları çok iyi kullanırlar.

Yerinde Kalitenin Beş Bileşeni

  • Standart İş
  • Oto kontrol
  • Birbirini takip eden kontroller
  • Görsel yönetim
  • Hataları önleyecek şekilde tasarlanmış prosesler ve Sürekli İyileştirme

Eğitim Konuları:

  • Müşteri şikayetleri yönetimi
  • 8 D
  • Potansiyel neden, güçlü neden ve kök neden analizleri
  • Müşteri şikayetleri ile final kalite kontrol ilişkisi
  • Final kalite kontrol ile proses içi kontrol/oto kontrol ilişkisi
  • Sıfır hata kararlılığı
  • Önce kalite bilinci
  • Liderlerin rolü
  • Yerinde Kalitenin Beş Bileşeni
  • 4M refleksi, TNDPoke Yoke ve Jidoka
  • Kültürel değişim

Eğitim Süresi: 30 dk (20:00-20:30)
(Online olarak Zoom aracılığı ile gerçekleştirilecektir)

Katılım Ücreti: Ücretsiz

Eğitim Tarihi: 

Eğitim Kayıt Formu

Yerinde Kalitenin Beş Bileşeni
  • Standart İş
  • Oto kontrol
  • Birbirini takip eden kontroller
  • Görsel yönetim
  • Hataları önleyecek şekilde tasarlanmış prosesler ve Sürekli İyileştirme