- Rekor gelir ve kârlılık elde et.
- Üç aylık gelirleri $3M'dan $4,2M'a çıkar.
- 2 yeni şehirde satışa başla.
- Brüt kar marjını %31'ten %51'e çıkar.
- OKR'lere odaklan, hizalan ve etkili ol.
- Tüm ekiplerde haftalık ilerleme paylaşım oranını ortalama %75’ten %90’a iyileştir.
- Tüm anahtar sonuçlarda haftalık geri bildirim oranını %45’ten %60’a iyileştir.
- Tüm takım liderleri 12 kazanımlar toplantısı yapar.
- Ofisi beğenilen bir çalışma ortamına dönüştür.
- Çalışanların %80’ninden iyileştirme fırsatlarına dair geri bildirimler al.
- Bir nabız anketi ile iyileştirmelerin %80 oranında tatmin edici bulunduğunu doğrula.
- Tüm takım liderleri 12 kazanımlar toplantısı yapar.
- Çalışan Akademisi’nin etkinliğini artır.
- Anahtar sonuçların %50’sine doğrudan destek verecek eğitimler organize et.
- Çalışanların %90’ını ile hangi anahtar sonuçları için eğitim ihtiyacı duyduğu 1-1 görüş ve eğitim öneriler al.
- Liderlerin %100’ü ile çalışanlarının hangi anahtar sonuçları için eğitim ihtiyacı duyduğu 1-1 görüş ve eğitim öneriler al.
- Kurum kültürünü geliştir.
- Fırsat alanlarının mini anket sonucunu %30 iyileştir.
- Kurum kültürü anketi ile belirlenen fırsat alanları için 5 nabız anketi gerçekleştir.
- Sonuçlara dayanarak en kritik 5 aksiyonu planla ve mevcut durum puanını mini anket ile belirle.
- İşe alım süreci tüm adaylar için çok memnuniyet verici olsun.
- Ret edilen aday geri bildirim süresini ortalama 10 günden 5 güne düşür.
- İşe alım adımlarını 4 toplantıdan 2’ye düşürmek için süreci iyileştir.
- Son tur adayların süreçteki memnuniyetini %60'tan %100'e çıkar.
- Onboarding (yeni eleman işe uyum) sürecinde sektör lideri ol.
- Onboarding sürecine dair fırsat noktalarının durumunu bir onboading tatmin anketi ile puana dönüştür ve %50 iyileştir
- Tüm bölüm yöneticileri görüş ve en son katılan on kişiden işe başlama deneyimlerine dair geri bildirim al ve 5 fırsat belirle.
- 3 rakip şirketin onboarding uygulamaları incele.
- Yetkinlik gelişimini destekleyen bir Öğrenme Yönetim Sistemi geliştir.
- Her bir çalışanın ortalama 5 eğitim videosunu gelişimi için yararlı bulacağı ve izleyeceği bir platform oluştur.
- Çalışanlar platform üzerinde 20 eğitici Wiki makalesi eklesin.
- Ofisi beğenilen bir çalışma ortamına dönüştür.
- Çalışanların %80’ninden iyileştirme fırsatlarına dair geri bildirimler al.
- En öncelikli 5 iyileştirme fırsatında mutabık kal ve aksiyonları belirle.
- Bir nabız anketi ile iyileştirmelerin %80 oranında tatmin edici bulunduğunu doğrula.
- Satışları artır.
- Satışları $10M’dan $15M’a çıkar
- Artışın % 10'u geri dönen müşterilerden gelsin
- %95 müşteri memnuniyet skoruna ulaş.
- Satış ekibi eğitim performans skorunu %80’den %95’e çıkar.
- Müşteri bağlılığını artır.
- Üçer aylık web seminer sayısını 2’den 4’e çıkar.
- Üçer aylık fiziksel müşteri etkinlikleri sayısını 1’den 3’e çıkar.
- Müşteri memnuniyet anket skorunu 4’ten 4,5’a çıkar.
- Satış hunisi akışını yeni seviyelere yükselt.
- Potansiyel müşteri sayısını 500’den 1.000’e çıkar.
- Fırsata dönüşen müşteri adayı sayısını 120’den 200’e çıkar.
- Buluşma gerçekleştirilen fırsat sayısını 40’tan 80’e artır.
- Tüm (10) satış elemanları diğer ekiplere/üyelere ait en az 3 ürün demosu dinlesin
- Potansiyel müşterilerle ilişki kapasitesini zirve yap.
- Yüksek potansiyele sahip 90 aday müşteriyi belirle.
- Kişiselleştirilmiş mesajlar için 5 süreç/sorun çözümü geliştir.
- Potansiyel müşterilerle etkileşimlerden müşteri yolculuğuna ilişkin 10 öneri listeleyin
- Tüm (10) satış personeli en iyi uygulamalar satış süreci eğitimini %80 test puanı ile tamamlasın
- Pazarın gölgesinden çık ve yüksel.
- Aylık yenilenen satışları (MRR’yi) 200.000 $ artır.
- Aylık müşteri kaybını %7'den %3'e indir.
- MQL'den SQL'e dönüşüm oranını %45'ten %65'e çıkar.
- Küçük müşterilerle satış döngüsünü hızlandır.
- Ücretsiz kayıttan demoya kadar geçen süreyi 11 günden 6 güne indir.
- Demodan teklifin kabulüne kadar geçen süreyi 12 iş gününden 8 iş gününe indirin.
- Brüt kar marjını %31'ten %51'e çıkar.
- Nihai teklifin imzalanma süresinin 3 günden 1 güne indirilmesi.
- Dijital imza uygulama oranını %50 artır.
- İlk defa alım yapan müşterilerle etkileşimi artır.
- Ürün iletişimi oranını %10'dan %30'a çıkar.
- Takip toplantılarının sayısını haftada 7'den 21'e çıkar.
- Toplantı sonrası anonim ankete göre 10 üzerinden 9 hizmet kalitesi derecesi elde et.
- Ortalama yanıt süresinin 3 saatten 1 saate düşür.

