Bu eğitim, kaizenin ne olduğu, felsefesi ile başlar sürekli iyileştirme kültürünün hayatımıza ne kolaylıklar sağlayacağı, şirketimize ve çalışanlarımıza neler kazandıracağı, yalın dönüşümde kaizenin yerinin neler olduğu gibi başlıklarlarla devam eder.

Etkinlik metodik problem çözme yetkinliğimizin gelişmesini ve ekibimizi de metodik problem çözebilecek yetkinliğe kavuşturmayı hedefler. Her işletmede çözülmeyi bekleyen yüzlerce belki binlerce problem vardır. Eğitim kaizen kültürünün katılımcılara bulaşmasını sağlayarak, şirketlerine taşınmasını ve böylece şirketlerinin içinde yayılarak problemler yığının eriyerek yok edilmesini hedeflemektedir.

Kaizen kültürü, değişimi ve iyileştirmeyi ön planda tutar.  Mevcut durumla yetinmek kaizen kültüründe kabul  edilemez.

Çalışanlar bu sürekli iyileştirme döngüsünde kaizen bilincine sahip olur ve hedefine ulaşmak için güçlü bir PUKÖ disiplini edinir. Böyle bir kültürde talimat vermek takım üyelerini küçük düşürür. Zaman verildiğinde her takım bulunduğu bölgenin sorunlarını analiz edebilir ve büyük olasılıkla çok daha kalıcı aksiyonları hayata geçirebilir.

Sürekli iyileştirmenin tabana kadar yayılması hedeflerle yönetimin de tabana kadar yayılmasına büyük kolaylık sağlar.

Kaizen uygulayan ekiplerde hatalarından öğrenme kültürü de gelişmiş olur.

Eğitim Konuları:

  • Kaizen Yaklaşımı
  • 3 Mu (Muri, Mura, Muda)
  • 7 İsraf (Muda)
  • Kaizen Türleri
  • Önce/Sonra Kaizen
  • Önce/Sonra Kaizen Örnekleri
  • Kobetsu Kaizen ve 10 adım tekniği
  • Kobetsu Kaizen Örnekleri
  • Ölçme, veri toplama, çetele tutma
  • 5NK1K Analizi, Pareto Analizi, Balık Kılçığı Analizi
  • Potansiyel Neden Analizi
  • Görsel yönetim
  • Öneri Sistemleri
  • A3 Raporlama
  • Örnek uygulama

Eğitim Süresi: 60 dk (20:00-21:00)
(Online olarak Zoom aracılığı ile gerçekleştirilecektir)

Katılım Ücreti: Ücretsiz

Eğitim Tarihi: 

 

Eğitim Kayıt Formu

Kaizen kültürü, değişimi ve iyileştirmeyi ön planda tutar. Mevcut durumla yetinmek kaizen kültüründe kabul edilemez.

Çalışanlar bu sürekli iyileştirme döngüsünde kaizen bilincine sahip olur ve hedefine ulaşmak için güçlü bir PUKÖ disiplini edinir. Böyle bir kültürde talimat vermek takım üyelerini küçük düşürür. Zaman verildiğinde her takım bulunduğu bölgenin sorunlarını analiz edebilir ve büyük olasılıkla çok daha kalıcı aksiyonları hayata geçirebilir.

Sürekli iyileştirmenin tabana kadar yayılması hedeflerle yönetimin de tabana kadar yayılmasına büyük kolaylık sağlar.

Kaizen uygulayan ekiplerde hatalarından öğrenme kültürü de gelişmiş olur.